Alla inlägg under oktober 2007

Av Malin - 29 oktober 2007 16:00

Idag ska jag hämta min digitalkamera på posten som jag har köpt, hurra vad roligt!


Nu är det verkligen höst ute. Mörkaste november, men mysigt på samma gång. Nu finns det ju en anledning och stanna inne och titta på film hela dagarna, göra slut på värmeljusen, dricka gott te eller baka kanelbullar.

Av Malin - 24 oktober 2007 13:36

Det går inte så bra med min blogg, pluggar mest hela tiden så får aldrig riktigt ro att sätta mig ner och skriva. Så fort en inlämningsuppgift är klar måste jag börja på nästa, men det är kul samtidigt.


Dans imorgon igen. Vi har kommit långt i den! Det är ett högt tempo men alla är duktiga. Vi ska ha uppvisning på Grand Hotel, om jag inte minns fel, den 15 december. Ska bli himla roligt. Har dock hört att scenen är jätteliten..


Nu ska jag sätta mig och läsa kurslitteratur i Daniels fina myshörna, med te och nybakade kakor, mums!

Av Malin - 12 oktober 2007 17:46

Dags för ett nytt blogginlägg. Hänt sedan sist då.. Hm, pluggat, festat, firat Söt som fyllt år och fest ikväll igen. Har varit en riktig mysig vecka, fast jag har stressat väldigt mycket. I tisdags vaknade jag av en sådan yrsel och igår kunde jag inte gå till skolan på grund av den, jag vinglade omkring och såg suddigt. Men så idag när jag vaknade så var jag inte något yr alls, hurra! Sköterskan sa att det berodde på stress. Jag måste lära mig att ta det lugnare.


Nu ska jag snart till Söt och hans födelsedagsfest! Wee!


För övrigt är Social Distortion så jäkla värda.



Av Malin - 1 oktober 2007 22:55

Fredagkväll blev riktig lyckad! Tog några groggar innan jag åkte iväg till Katalin för att se Lars Demian. Väl där blev jag mött av Söt, Lirarn, Laila, Stenberg med kompisen Jacke, som var fulla av feststämning (passande ordval där), och jag var inte sämre. Kvällen fortsatte mot GH och avslutades på Max. Dagen efter vaknade jag med en frukstansvärd bakfylla och migrän. Räddare i nöden blev Kalle och Sara som kom med alvedon och på kvällen mådde jag bättre!


Igår var det min födelsedag och då var det minsann 17 grader och blå himmel ute, tajmingen var inte fel! Myste med Daniel på morgonen och blev uppvaktad, tack Söt! Sedan åkte jag till Maxi för att hämta en gratis prinsesstårta som jag bjöd korridoren på. Även grannkorridoren fick sig en smakbit. Sedan åkte jag in till stan för att äta på restaurang med Söt. En så mysig födelsedag!


Ikväll har Sofie varit här och myst och jag har varit duktig ikväll och pluggat om Storbrittaniens politik. Imorgon är jag ledig, det blir plugg hela dagen och på kvällen fotbollstittande i stan. På onsdag ska jag träffa en forna korridorare, Staffan, ser jag fram emot.


Nu är det dags för sängen tror jag, kram!

Ovido - Quiz & Flashcards