Alla inlägg under januari 2008

Av Malin - 25 januari 2008 09:52

På måndag startar VFU:n och jag vet FORTFARANDE inte var jag ska vara. Detta är så jäkla dåligt av ILU!

Av Malin - 22 januari 2008 18:24

Nu har den börjat, Examensterminen. Sista steget innan vuxenvärlden, lugnet före stormen. Nej, bort med det dramatiska. Jag har börjat kolla efter jobb, det ser rätt okej ut så det ska nog bli lugnt att få något vikariat under en längre tid i höst. Jag och Sofie har börjat med D-uppsatsen lite smått, lagt upp en tidsplan och börjat litteratursöka osv. Det känns bra, ska bli kul att skriva uppsatsen. Men innan dess väntar sju veckors praktik på en skola och klass jag inte har någon aning om ännu. Ska nog bli lugnt det med, även fast jag är nervös, men det gick ju hur bra som helst på förra praktiken så det ska gå vägen denna gång också!


Jag är så trött, så trött.. Det var allt för nu, ett bad väntar på mig.


Ovido - Quiz & Flashcards