Alla inlägg under december 2007

:)

Av Malin - 16 december 2007 15:26

Oh vilken härlig helg! I tisdags var jag hos optikern och blev tillsagd att vila mina ögon från linserna i en vecka. Jag som inte har några glasögon bokade en tid för synundersökning på onsdagen och mina glasögon blev klara på fredagen :) Gucciglasögonen är mycket snygga.


Jag har fått VG på engelskan jag har gått i höst, mycket duktig är jag, hihi.


Igår var det dansuppvisning på Grand. Jag var rätt nervös innan jag gick upp på scenen med de andra i min dansgrupp men när jag låten satt igång då försvann nervositeten. Några i gruppen var dock väldigt nervösa och av detta är det lätt att man dansar för snabbt, vilket också hände. Men men, det var riktigt kul iallafall och dansen kommer jag att fortsätta med i vår. Skulle vara så roligt att prova flera danser men examensterminen sätter nog stopp för det, tyvärr. Jazzen kommer jag hinna med iallafall!


Daniels syster fick bebis inatt, så roligt!!


Ska till Laila på adventsfika snart och efter det träffa några vänner på nation, mysigt ska det bli.


Det är min och Daniels dag idag. Älskar dig!



Ovido - Quiz & Flashcards