Alla inlägg under maj 2008

Av Malin - 20 maj 2008 16:56

I lördags dansade jag på DC- Prime time på Uppsala Konsert och Kongress. Det var fullsatt, 350 personer ,och det var en sådan rolig dag! Vi var andra danserna ut på scenen dock så vi blev klara så snabbt. Önskade att jag hade dansat något mer i vår, men jag vet att jag inte hade haft tid med det. Nåväl, Maria och jag ska prova fler danser i höst.


Uppsatsen håller på att bli färdig! Fredag 16.00 ska den vara inne och jag längtar så, har varit superstressad över den nämligen. Är nervös över ventileringen också men vad fan, det ordnar sig.


Dags för en kopp med rött te tror jag..

Av Malin - 11 maj 2008 08:09

Jag var på två intervjuer, blev erbjuden jobb i höst hos bägge två. Tackade ja till ett i fredags.  Ett par nyexaminerade tjejer till fick också jobb där, varav en tjej jag känner sedan tidigare. Detta lär bli grymt! Lönen kan man verkligen inte klaga på heller! Jag är så glad!

Ovido - Quiz & Flashcards