Alla inlägg under februari 2009

Av Malin - 1 februari 2009 18:18

Bakisdag idag. Daniel, även kallad världens bästa pojkvän och sambo, trotsade sin huvudvärk och gick ner till Ica och köpte glass till oss. Jag hade dock riktigt kul på Ingrids fest igår så denna dag var väl värd det.


Ikväll är det inte så mycket action på Sysslomannen. Krickan är förbi en sväng och kollar fotboll medan jag sitter halvt sovandes i soffan. Jag och Daniel ska dock boka flyg till Barcelona senare ikväll, den årliga solsemestern med Daniels familj. Jag tror att detta år kommer vara det bästa året någonsin då vi kommer att hyra ett helt hus vid stranden (inte lägenheten som föregående år), samt att sötnosen Malwa kommer att kunna tulta omkring där. Vi åker  i mitten av juni, bara några dagar efter att jag och Daniel kommer hem från USA, så när vi bokar ikväll lär det bli nonstopresa, inga mellanlandningar i Munchen eller dylikt.


Upp klockan fyra imorgon, slutar iallafall tidigt och ska en sväng på stan efter det. Funderar på att dra med mig Sofie och höra hur hennes helg har varit ;)

Ovido - Quiz & Flashcards