Direktlänk till inlägg 3 november 2008

USA-planering

Av Malin - 3 november 2008 17:22

Bloggagratis är så jävla kasst.


Mycket USA-planering nu, var inne på Kilroy på stan idag och fick information om hur det funkar med biluthyrningen. Längtar så tills jag och Söt sticker iväg. Kul också att se hur planeringen av resan utvecklar sig. Som det ser ut nu kommer vi åka genom norra USA, vi har dock inte bestämt helt resväg men vi vet iallafall att vi kommer att landa i New York och att vår slutstation med bilen blir i San Fransisco, sedan flyg tillbaka till New York.

 
 
Linda

Linda

5 november 2008 18:52

Guuuud vad roligt det låter. Själv får jag nöja mej med London, Paris eller något sånt. Plus ev. utlandsresa med Sara :)Inte dåligt det heller, men slår ju inte eran resa på långa vägar.

http://www.thelifeoflinda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sofie

7 november 2008 23:34

Påminner lite fint om denna man, som gör att jag ler lite extra ikväll =)

http://www.youtube.com/watch?v=TN-W0gcpPWo&eurl=

 
Linda

Linda

20 november 2008 20:59

Jo visst är det tragiskt att samhället ser ut så. Det tycker jag verkligen. Vad jag ville säga med mitt inlägg var bara att om folk vill operera sig så låt dem göra det. Det är dom som får ta de konsekvenser som kan tänkas uppstå, och de som får leva med ingreppet. Jag menar vad de vill göra är ju ändå deras ensak. Ingen annan kan ju bestämma över någon annans kropp. Men det är som du säger där med mobbningen, det är självkänslan som rubbats, men får ett ingrepp dem att må bättre så fine. Drabbar inte mig eller någon annan iaf. Hmm förstår du hur jag tänker. Sammanfattning: Jag tycker ingrepp är onödiga, men vill folk exprementera med sina kroppar så är det upp till dem och ingen annan. :)

http://www.thelifeoflinda.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

23 november 2008 19:05

Antar att det var du som skrev i min blogg. Menar du att vissa av kvinnans egenskaper ska höjas, och vissa av mannens ska höjas. = att de är bra på olika saker. ?? Att det värdesätts så. Jag har In på bara benet. Men har inte läst så mycket i den än, men stod några rader om det. Kan tänkas att det kan komma mer utvecklande i boken senare. Nu åter ned med huvudet i boken.

http://www.thelifeoflinda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2009 19:17

Det var så längesen jag var inne här att jag hade glömt bort mitt lösenord, samt att Bloggagratis hade ändrat hela sin layout. Nåja, nu skriver jag här iallafall.   Lite uppdateringar... Jag har blivit världens stoltaste faster till ursöta Ellen ...

Av Malin - 15 mars 2009 09:59

Härlig söndag! Gick upp 8 för att gå ut och springa och kände att det var vår i luften, hurra! På hemvägen var jag förbi Ica och köpte nybakta frallor som vi nu ska mysa med till frukost. Solen skiner också, ska ut och sätta mig på balkongen om ett t...

Av Malin - 1 februari 2009 18:18

Bakisdag idag. Daniel, även kallad världens bästa pojkvän och sambo, trotsade sin huvudvärk och gick ner till Ica och köpte glass till oss. Jag hade dock riktigt kul på Ingrids fest igår så denna dag var väl värd det.   Ikväll är det inte så mycket ...

Av Malin - 27 januari 2009 21:55

Oj, det var ett tag sedan jag var inne här. Förlåt mina trogna bloggläsare Sofie och Linda att jag ser Nu att ni har kommenterat min blogg.   Jag har en jobbig jobbvecka. Det är mycket stress och möten och.. ja. Det som är så skönt är att jag och Dan...

Av Malin - 2 november 2008 09:43

Idag är det söndag och vanligtvis jobb imorgon. Men (man ska inte börja med "men" i meningar men det är tillåtet när man ska förtydliga något), denna vecka har jag semester! Så jäkla värt! Jag har planerat in några saker som att träffa Sofia, se "Låt...

Ovido - Quiz & Flashcards