Alla inlägg under januari 2009

Av Malin - 27 januari 2009 21:55

Oj, det var ett tag sedan jag var inne här. Förlåt mina trogna bloggläsare Sofie och Linda att jag ser Nu att ni har kommenterat min blogg.


Jag har en jobbig jobbvecka. Det är mycket stress och möten och.. ja. Det som är så skönt är att jag och Daniel har bokat flyg och hyrbil till USA. Vi åker den 2 maj och jag kan inte beskriva hur skönt det är att ha en sådan resa att längta till! Dock har vår resväg ändrats. Nedan ser ni hur vi ska åka, det syns tyvärr lite dåligt men ni ser att vi kommer att åka både i söder och i norr (sammanlagt 600 mil) Dessutom kan det bli en tripp till Kanada, i Vancouver planeras det smått att åka och se späckhuggare. Det skulle slå allt jag någonsin gjort och sett tror jag. Vi har även skippat New York på resan pga budget bland annat. Men det gör inte så mycket känner jag, till New York kommer vi ändå åka till de närmaste två åren. För övrigt börjar jag bli lite smått nervös av att åka bil i USA. Tänk att åka ut från San Fransisco där det är sjufiligt på vissa ställen.  Men vad fan, det kommer jag att fixa galant :D


Vad händer annars då?  Jag ska börja dansa igen, nästa vecka sätter det igång och jag ser verkligen fram emot det! Sedan är det väldigt bekvämt att Studio K hyr hos Powercenter, vilket tar max en minut för mig att gå från lägenheten. Jag bestämde mig för att dansa reggeaton, jazz och modernt :D


Det händer fler saker men det orkar jag inte skriva om för nu ska jag sova. Nattinatti.

Ovido - Quiz & Flashcards