Alla inlägg under september 2008

Av Malin - 16 september 2008 20:08

Jag är helt slut efter jobbet. Slutade kvart i fem och hade möte med Frida till halv åtta. Det är så mycket vi måste fixa på jobbet som man inte hinner med... Hemma hade Hjärtat fixat mat och köpt min favoritjuice, så söt. Snart blir det sängen då jag ska upp klockan fem. Pust.

Av Malin - 15 september 2008 18:04

Tur att det finns telefon när fina vänner flyttar långt bort. Men Sofie, flytta tillbaka till Uppsala, vi saknar dig här.

Av Malin - 14 september 2008 17:20

Vilken skön dag det har varit, jag och Daniel var och fikade på Kalmar nation där även Laila med sällskap dök upp, riktigt trevligt var det. Fikastunden varade dock inte så länge då både jag och Daniel var väldigt trötta. Jag är ofta trött numera, jag antar att det är jobbet som tar på krafterna. Men igår var jag uppe tidigt, närmare bestämt kl sju, och gick på powerwalk. Det var så skönt med den friska luften och att Uppsala var relativt tyst. Jag gick upp till ekonomikumparken och jag längtar tills träden där blir alldeles höstfärgade. Jag gillar verkligen hösten, inte bara för att jag fyller år då, utan även för att jag på något vis känner ett stort lugn inombords.


Om en stund ska jag åka ut till Floggan och hälsa på Lisa, Johan och deras nykläckta bebis Alva, ska bli supermysigt. Daniel och Laila ska också med. Då ska jag även passa på att handla lösgodis på Ica väst (färskaste godiset i stan). Imorgon är det måndag igen, dagarna går fort.

Ovido - Quiz & Flashcards