Alla inlägg under november 2007

Av Malin - 19 november 2007 19:09

Vilken superhelg för mitt huvud,  har haft migrän. Jag har gjort roliga saker men när jag har migrän vill jag bara sjunka genom jorden och komma upp när värken är över. Träffade Lotta i lördags, vi tog en liten shoppingtur och fikade, det var mysigt. Vi träffade på Daniels syster Elin och hennes Micke på stan. Hennes mage börjar bli riktigt stor nu, spännande! Det var riktigt kul att träffa Lotta igen, man borde ses oftare. Får väl bli sen när jag får jullov :) Åkte en snabbis till korridoren och kvällen avslutades med fotbollstittande med Daniel, Lirarn och Mary, najs.


I söndags mötte jag och Daniel upp med Laila för att fika på 018-fiket. Det var jättefint där, hade inte varit där innan men ska absolut dit igen.


Fick VG på grammatiktentan, hurra för mig!





Av Malin - 15 november 2007 15:59

Träffade Malin och Kentas bebis Hugo idag, så mysig han är! En sådan gos! Gick en promenad efteråt och sitter nu hemma hos Daniel och pluggar till uttalstentan imorgon. Ska plugga lite efter dansen ikväll så alla de fonetiska tecknen sitter. Dansen ja, 15 december är det dansuppvisning på Grand på Trädgårdsgatan. Det kommer bli så roligt med alla olika danser som kommer visas upp. Biljetten kostar 80 kr så om ni vill kika så får ni höra av er till mig senast nästa vecka så ska jag fixa biljetter.


Om tre veckor är det jullov för mig, så underbart.




Ovido - Quiz & Flashcards