Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Malin - 5 februari 2007 17:45

Shit, den här helgen har gått snabbt. I fredags myste jag för mig själv och såg på Sex and the city, addicted, igen. Nåväl, efter en kopp te och en chokladcroissant senare så kom Daniel förbi. Det kändes som om hjärtat kokade när jag såg honom, hihi. Fredag blev lördag och på kvällen var det fest hos Stenberg och Lisa. En liten förfest hos mig innan med Daniel, Johan och Mary. Jag hittade korridorens tequilaflaska i kylskåpet. Mm, gott tyckte jag och Mary. Jag sparade lite tequila till festen på lördag så korridoren blev nöjd. Festen hos Stenberg blev bättre och bättre ju längre kvällen led. Kan det ha med att göra att folket blev fullare och fullare, tro? Jag och Lisa sjöng Singstar med låten "Det gör ont". Lisa fixade moppar som mickstativ, vilken syn det måste varit. Grymt kul var det iaf! Sjöng oxå en låt med Stenberg, han blev inte glad när jag vann, hehe. I söndags var det fotbollsdags, riktigt trevlans var det! Kvällen avslutades med film, myspys. Middagsdags!

Ovido - Quiz & Flashcards