Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Malin - 25 mars 2007 18:24

Våffeldagen idag, det har ni väl inte missat! Jag och Sofia fixade våfflor till Mattias, Staffan och Staffans mamma idag. Hon var jättetrevlig, kul med ett nytt ansikte i korridoren, om det så är en mamma. Jag och Staffan har en tävling oss emellan, det står 1-1 och det är bäst av tre som gäller. Då tänkte vi att vi kunde avgöra tävlingen i våffelätning (ni vet ju att jag vann över Daniel häromdagen så jag var lätt på våffeltävlingen) Tävlingen blev oavgjord då alla våfflor tog slut, haha. Tävlingen fortsätter med andra ord!Fest hos Daniel och Lirarn i fredags. På festen fanns mycket schysst folk och de flesta fortsatte ut på ÖG. Kvällen avslutades på Burger King då vi tyckte att Max hade för lång kö. Väl på Burger King hördes ljudeffekter från Daniels håll, Söt är så söt! Dagen efter var ingen höjdare direkt, bakis och migrän! Så typiskt att få migrän just då. Som väl var så försvann den på eftermiddagen. På kvällen kom Stonemountain och Lisa över till Daniel, de hade wasabinötter med sig, vilket var väldigt uppskattat! Kvällen fortsatte på V-dala med nachos och hamburgare tillsammans med Daniels kompis Daniel och hans tjej Ylva. En riktig toppenhelg har det varit med min Daniel!Nedan: Jag och Sofie, lite lätt onyktra och glada!

Ovido - Quiz & Flashcards