Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Malin - 29 februari 2008 19:07

I morgon, 07.09 går tåget till Sandhem. Ska ner och fira min kära mamma som fyller 50 år. Daniel ska också med =) Hela släkten kommer vara där och det ska bli jätteroligt! Åker tillbaka på söndag igen.


Praktiken har varit rätt tuff den här veckan. Men, nästa vecka kommer den bli ännu tuffare, sena möten och teman som måste planeras. På torsdag kommer en tjej från ILU och ska betygsätta mig. Jag läste från min blogg i våras när jag skulle betygsättas. "Imorgon ska jag bli bedömd av en av ILU:s lärare på min praktik. Han ska se mig undervisa i 45 minuter följt av en timmes snack efteråt. Trodde inte jag skulle vara såhär nervös! Det är ju praktiken som man verkligen vill få bra betyg på!" Ungefär så känner jag nu, fast 100 gånger värre. Men ingen idé att gå runt och vara nervös. Jag är cool ;)

Ovido - Quiz & Flashcards