Direktlänk till inlägg 7 mars 2007

Plugg, plugg, plugg

Av Malin - 7 mars 2007 21:46

Vet inte hur många gånger jag har börjat skriva i bloggen och sedan tagit bort allt. Men nu ska jag skriva.Har pluggat hela dagen idag och varit duktig, har ju sagt att matematik inte är min grej men matematikens pedagogik är kul, faktiskt. I morgon är jag ledig och då kommer Malin med stor mage och Sofie hit för att plugga och dricka mitt nya hallonte, som för övrigt inte var så gott som jag trodde :(. Ikväll är det tvtittande med Staffan och Sofia som gäller. American idol, jag förstår inte, jag förstår verkligen inte vilka människor som söker in till det programmet. De andra skrattar åt dem, men jag kan liksom inte göra det, jag tycker att de är så himla pinsamma så jag nästan skäms!

 
 
Ingen bild

Ida

8 mars 2007 01:43

Tjena...
Men Malin varför tycker du detta ä pinsamt?? Känner du igen dig elle vadå?! Den kommentaren va inte för att va taskig jag lovar jag ä bara onykter så då slinker dom ut (för att spä på din oro över mitt alkholintag)... Usch tragiskt nog ska jag på praktik imorron och stackars gubbe jag ska sätta kateter på, det va inte meningen att bli så full som jag ä i detta nu men der slog inte förrens jag kom hem... Jaja nu ska jag icke uppehålla din blogg mer... Kramisar...

 
Ingen bild

Malin

8 mars 2007 09:36

Hrm Ida, nu var du bra lustig va :P Jag förstår bara inte hur de, som jag skäms över, som söker in kan överhuvudtaget tro att de har någon chans, det är ju som om Du skulle söka till Idol! Hehe, sorry Ida, men nu fick du tillbaka :) Jag är inte så orolig, du ska jobba inom vården, du vet säkert vad som är hälsosamt och inte ;) Kram på dig!

 
Annica

Annica

9 mars 2007 09:44

Haha jag brukar också kolla på Americal Idol, och ömsom skratta ömsom skämmas å deras vägnar! Man tycker ju synd om dem som sjöng jättekasst och ser ut som ledsna hundar när de inte går vidare, som den där soft-warekillen i Seattle, men om de är skitkassa och sen jävligt diviga, då tycker jag man med rätta får skratta!

http://oktobertjejen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

9 mars 2007 23:08

Annica: Hehe jo, men mest skäms jag! Men kan inte låta bli att kolla på det ändå :) Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2009 19:17

Det var så längesen jag var inne här att jag hade glömt bort mitt lösenord, samt att Bloggagratis hade ändrat hela sin layout. Nåja, nu skriver jag här iallafall.   Lite uppdateringar... Jag har blivit världens stoltaste faster till ursöta Ellen ...

Av Malin - 15 mars 2009 09:59

Härlig söndag! Gick upp 8 för att gå ut och springa och kände att det var vår i luften, hurra! På hemvägen var jag förbi Ica och köpte nybakta frallor som vi nu ska mysa med till frukost. Solen skiner också, ska ut och sätta mig på balkongen om ett t...

Av Malin - 1 februari 2009 18:18

Bakisdag idag. Daniel, även kallad världens bästa pojkvän och sambo, trotsade sin huvudvärk och gick ner till Ica och köpte glass till oss. Jag hade dock riktigt kul på Ingrids fest igår så denna dag var väl värd det.   Ikväll är det inte så mycket ...

Av Malin - 27 januari 2009 21:55

Oj, det var ett tag sedan jag var inne här. Förlåt mina trogna bloggläsare Sofie och Linda att jag ser Nu att ni har kommenterat min blogg.   Jag har en jobbig jobbvecka. Det är mycket stress och möten och.. ja. Det som är så skönt är att jag och Dan...

Av Malin - 3 november 2008 17:22

Bloggagratis är så jävla kasst.   Mycket USA-planering nu, var inne på Kilroy på stan idag och fick information om hur det funkar med biluthyrningen. Längtar så tills jag och Söt sticker iväg. Kul också att se hur planeringen av resan utvecklar sig. ...

Ovido - Quiz & Flashcards