Direktlänk till inlägg 20 mars 2007

Våffeltjuvstart

Av Malin - 20 mars 2007 21:28

Idag hade jag och Daniel tävling i våffelätning. Våffeldagen är ju inte förrän på söndag, om jag inte minns fel, men är man sugen så är man. Daniel fick paltkoma efter fem-sex våfflor, medan jag överraskade och var fortfarande hungrig på fler! Någon som vågar utmana mig? Hehe..Jag är så lycklig, våren är här, vänner är glada och mitt hjärta är helt igen.

 
 
Ingen bild

Daniel

21 mars 2007 11:29

Hrmm, får jag ett nytt försök vinner jag lätt! Kan inte alls förstå hur jag kunde förlora. Kanske hade jag på mer sylt och glass än dig, eller nått? Pussar finaste!

 
Ingen bild

Linda

21 mars 2007 16:54

Malin hör av dej till mej när du ser detta! Msn, lr sms...PUSS

 
Ingen bild

Malin

21 mars 2007 17:00

Daniel: Det kanske har med min superbraiga vinnarskalle att göra ;) Ska vi säga bäst av tre? Det är gott med våfflor :) Puss söt!

 
Ingen bild

Ida

21 mars 2007 17:26

Gott att allt ä bra igen gumman... Själv så ä det sahara öken på det området men det va ju inget nytt så jag får nöja mig med å gå på allsvenska premiären mellan Elfsborg-Malmö, inte fy skam det heller... Du ska vi satsa på att det blir HV-Färjestad i finalen och att Färjestad kommer att ge HV sp mycket smisk att dom inte kommer å resa sig igen =P hihi... Kramar

 
Ingen bild

Malin

21 mars 2007 17:37

Haha, Ida, lilla vän, nu ska du låta en rättvis HV-supporter tala från hjärtat. HV71 kommer att vinna den finalen och Hovrättstorget kommer att prydas med pensionärer och HVsupportrar fram till din lägenhet. FBK kan få piska på varandra istället :) Hoppas allt är bra annars! Kramkram

 
Ingen bild

Ida

21 mars 2007 17:59

hehe du jag säget bara Ledin å Kåberg =P... Vad har Hv Jämtin å en galen kanadensare elle va han ä... Å när Hv har förlorat SM-finalen så kommer jag skratta hv-spelarna i ansiktet nästa gång jag ser dom ute här =P (elle kanske inte men i rätt fylletillstånd så vet man aldrig)... Kriget har bara börjat hihi... Jodå allt ä bra annars ska dock stena en lärare jävla kärring ä vad edt ä... Puss&Kram...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2009 19:17

Det var så längesen jag var inne här att jag hade glömt bort mitt lösenord, samt att Bloggagratis hade ändrat hela sin layout. Nåja, nu skriver jag här iallafall.   Lite uppdateringar... Jag har blivit världens stoltaste faster till ursöta Ellen ...

Av Malin - 15 mars 2009 09:59

Härlig söndag! Gick upp 8 för att gå ut och springa och kände att det var vår i luften, hurra! På hemvägen var jag förbi Ica och köpte nybakta frallor som vi nu ska mysa med till frukost. Solen skiner också, ska ut och sätta mig på balkongen om ett t...

Av Malin - 1 februari 2009 18:18

Bakisdag idag. Daniel, även kallad världens bästa pojkvän och sambo, trotsade sin huvudvärk och gick ner till Ica och köpte glass till oss. Jag hade dock riktigt kul på Ingrids fest igår så denna dag var väl värd det.   Ikväll är det inte så mycket ...

Av Malin - 27 januari 2009 21:55

Oj, det var ett tag sedan jag var inne här. Förlåt mina trogna bloggläsare Sofie och Linda att jag ser Nu att ni har kommenterat min blogg.   Jag har en jobbig jobbvecka. Det är mycket stress och möten och.. ja. Det som är så skönt är att jag och Dan...

Av Malin - 3 november 2008 17:22

Bloggagratis är så jävla kasst.   Mycket USA-planering nu, var inne på Kilroy på stan idag och fick information om hur det funkar med biluthyrningen. Längtar så tills jag och Söt sticker iväg. Kul också att se hur planeringen av resan utvecklar sig. ...

Ovido - Quiz & Flashcards