Alla inlägg den 12 november 2006

Av Malin - 12 november 2006 17:20

Det är så mycket som har hänt den här veckan så jag vet inte riktigt vad jag skriva.Var på fest i fredags, korridorsfest. Riktigt trevligt! Jag och Sofia var ute på Norrlands igår. Men vad synd att jag missade mina favoriter Raymond och Maria. (Obs! Ironi!) Jag var jättetrött och gick hem till Daniel och somnade i hans famn. Myspys...När jag kom hem till korridoren i förmiddags luktade det nybakade kanelbullar. Peter hade bakat. Jag fick smaka. Oh, så gott det var! Det känns så hemtrevligt att komma hem när det luktar nybakat :)Snart kommer Sofie över och vi ska prata skit och dricka te. Imorgon bär det av till VFU:n igen!Feministorganisationen Virus.. Tja, vad ska man säga?! Läs! http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/utskrift/0,3258,508670,00.htmlPuss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards