Alla inlägg den 19 november 2006

Av Malin - 19 november 2006 19:10

Vilken kul helg det varit! Varit med Daniel och fikat, kollat på fotboll med han och hans kompisar, varit på GH och druckit öl. Kort och gott, riktigt jäkla trevligt :) Nu har jag precis gjort en till omgång av köttfärssås och spiralmakaroner. Jag börjar verkligen tröttna på den maträtten. Jag ser hur de andra i personalrummet sneglar på min matlåda när jag, dag efter dag (nästan), äter köttfärssås och spiralmakaroner. Jag ska önska mig en kokbok i julklapp. Det vore perfekt, så jag kan få lite insperation!Ska snart till Sofie på sjunde våning och snacka lite skit. Det behöver man ibland. Min syster ringde nyss, hon och hennes innebandylag hade vunnit mot Wårgårda med 26-0. Man kunde riktigt höra hennes stolthet över hennes och lagets insats. Jag saknar innebandyn. Vi hade en så skön lagstämning och sammanhållning.. Man borde ta upp det där igen..Jag är så glad! Så glad! Inga bekymmer, nemas problemas, hakuna matata! Kramar till er!

Ovido - Quiz & Flashcards