Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Malin - 8 januari 2007 22:48

Jag sitter och tittar på Ett herrans liv med Lasse Berghagen som gäst. I det programmet ska Lasse gå in i en vapenaffär för att köpa ett vapen (hur kommer Fredrik och Philip på med idén för det första?) Han går in till snubben i affären och säger (beordrad från Fredrik & Philip)" Hello my nigga, nu jävlar ska det handlas vapen boys, en stor såndär motherfucking revolver". Så jäkla klockrent! Lasse liksom, som inte vill ha ihjäl en spindel ens.Den här dagen har varit grym! Tog mig en sovmorgon innan det var dags för att skriva klart PM:et vilket gick rätt bra. Käkade sedan upp den übergoda pizzan från igår när det var dags för TP med Mattias, Erik and the new guy. Vi bestämde att vi i korridoren måste ha en bastufest, låter grymt ju! Vi har en bastu längst upp i vårt hus som används flitigt av oss studenter, nyrenoverad till och med. Söt och jag bör testa den. Efter det gick jag upp till Sofie där jag, glatt överraskad, blev bjuden på middag. Tillbaka i korridoren för chokladmuffinsbak. Bjöd några i korridoren vilket var väldigt trevligt. Man har saknat att sitta och snacka skit med dom i köket. Ikväll har jag och Sofie äntligen fått igång min brännare, så nu kan jag bränna ut allt. Mwohaahaha, så bra.Oh, världsrekordet i höjdhopp för grisar är 70 cm. Hur högt hoppar du?Over and out.

Av Malin - 8 januari 2007 00:43

Då var man tillbaka i korridoren, på riktigt. Det ser ut som vanligt, bara lite mer damm i hörnen. Det luktar däremot inte som vanligt. Vår nya snubbe röker i sitt rum och det har spridit sig in i mitt rum och i korridoren. Ska tipsa honom med att stänga sin dörr till rummet i morgon.I onsdags begav jag mig till Gävle. Jag var nervös. Men som oftast när jag är nervös brukar det gå över väldigt snabbt, så även denna gång :) Gävle var mysigt, av många anledningar.Oh, Henke gjorde mål ikväll! Det var mäktigt.Hopp i säng, plugg imorrn!

Ovido - Quiz & Flashcards