Alla inlägg den 15 januari 2007

Av Malin - 15 januari 2007 11:46

"Pojken fastnade under trädet, som hamnade över hans hals. En äldre man som passerade i bil stannade till. Han såg att ett barn låg under trädet och lyckades lyfta det. Men krafterna räckte inte till att både lyfta trädet och dra bort pojken. Pappan stod bredvid, chockad, han skrek sin sons namn, men talade osammanhängande och var inte kontaktbar."Usch, jag tycker detta är så hemskt! Det är bland det värsta jag vet när barn far illa. Och jag kan inte låta bli att tänka på hur fan familjen ska gå vidare efter den här jäkla olyckan.Idag vaknade jag med ont i halsen, så det blir mycket tedrickande idag och kanske nån glassbåt oxå :) Ska plugga hela dagen, sen kommer Malin hit i eftermiddag. Sex and the city med Lisa ikväll blir det nog. I höstas såg jag alla säsonger, men det sista avsnittet laddades inte ner av nån anledning så det är det vi ska se ikväll. Jaja, tillbaka till böckerna...

Ovido - Quiz & Flashcards