Alla inlägg den 25 januari 2007

Av Malin - 25 januari 2007 22:24

Vilken härlig dag det har varit. Hihi. I skolan pratade vi om energi och läraren var grymt rolig. Jo, det finns faktiskt roliga lärare på ILU, iaf han. Sedan kan man ju säga vad man vill om han som ser ut som Musse Pigg. Han ser verkligen ut som Musse Pigg, och Musse Pigg kan jag bara inte ogilla.Vi i arbetslaget var riktigt duktiga och stannade kvar i skolan till fem och arbetade på vår redovisning till tisdag. Efter det träffade jag och Sofie Lotta i stan. Det var sååå kul att se henne! Det kändes verkligen som om vi sågs för en vecka sen när vi inte setts på flera månader. Grymt. Vi fikade på en av Linnés fik, så mysigt det är där. Visst, det blir ju lite dyrare än nationerna men ändå. Där får man gigantiska tekoppar, det är lite halva grejen när man dricker te, man ska ha en snygg kopp, eller snygg, den ska vara mysig. Åt också en hallonmuffins! Åhh den var så god. Ska försöka göra sådana själv. Sedan bar det hemmåt till Floggan. När jag och Sofie klev av bussen såg jag en stor snöhög vid vägkanten. Jag vet inte vad som flög i mig men jag kände verkligen att jag ville slänga mig i snön. Det gjorde jag inte, men kvarten senare gick jag och Sofie ut i snön och gjorde snöänglar. Det är nyttigt att leka av sig lite ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards