Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Malin - 14 maj 2007 22:01

Jag och Sofie vill öppna en tebutik ihop. Det ska vara en så mysig sådan med lugn musik, tända ljus lite här och var, det ska dofta goda teer och människor ska bli lugna när de går in i vår tebutik. Varje vecka ska vi ha Veckans te, då är det provsmak på ett speciellt te hela veckan. Provsmaket ska få ha en alldeles egen hörna i butiken. Där ska det finnas två fotöljer och ett bord med tekanna och små tekoppar. Till Veckans te ska jag baka och bjuda på Kärleksmums, ni vet de där mockaruterna med kokos på. Fast istället för att de är stora rutor ska jag göra dem små. De blir så gulliga då tror jag. Tänk så skönt att få komma till jobbet en regnig höstmorgon och få börja dagen med en kopp te med Sofie och snacka lite skit. Det är mitt drömjobb det.

Ovido - Quiz & Flashcards