Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Malin - 16 maj 2007 15:52

Igår var jag vikarie på fritids, tänk vad bra att få betalt för att vara ute i solen och passa 30 ungar :) Min praktik går riktigt bra, förutom min jättestressade handledare som för över sin stress på mig. I grunden är jag en väldigt lugn person, men nu så är jag som ett yrväder ungefär. Nu är jag ledig imorgon och på fredag, då gäller det att planera för de nio dagarna som återstår på praktiken. Om två veckor kommer en lärare från ILU och ska betygsätta mig. Jag vet inte ens vad jag ska göra då han kommer, men det löser sig. En lärare på skolan sa idag till mig och Peter, en annan lärarstudent, att vi skulle lämna våra telefonnummer så att skolan kan nå oss om någon lärare skulle vara sjuk. Låter ju superkul men pirrigt att att ta hand om klassen helt själv..


Nu ska jag snart till stan för att kolla lite kläder, sen bio med Daniel. Imorgon luncha med Lisa. Sen måste jag planera lektioner, tvätta kläder och städa mitt rum innan min familj kommer hit på lördag. Just det ja, korridorsfest på fredag, den kommer bli av! Jag är otroligt imponerad av min korridor..



Ovido - Quiz & Flashcards