Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Malin - 8 juli 2007 20:55

1. Linneas pojkvän, Andreas, gillade sin bål.

2. Regnigt och kallt, men folk satt ute iaf!

3. Linnea hade bakat jättegod cheesecake.

4. Självaste Malin poserar.

5. Min lilla kusin Hilda, jag och Linnea på släktkalaset.


 


Av Malin - 8 juli 2007 11:22

Är hos mina kusiner denna helg! Riktigt mysigt är det. I fredags fyllde min kusin Linnea 20 år och hade därför fest här. Det var kul, tjejerna och killarna var goa, men för första gången på en fest så kände jag mig äldre än alla andra på festen (kanske beror på att jag var det). Hrm.


Igår chillade jag med familjen hela dagen, vi tittade på Live earth-galan bland annat. Då såg jag en klockrent uttryck på en plakat i publiken; "More trees, less Bush". Att de gör galan är hur bra som helst för övrigt.


Idag är det dags för släktkalas. Jag gillar verkligen släktkalas, alla är så goa och glada och eftersom jag känt alla i hela mitt liv så blir det mycket nostalgiprat, minnen och internskämt. I like.


Nej, dags att hjälpa familjen att fixa inför kalaset. Ha det bra alla!



Ovido - Quiz & Flashcards