Alla inlägg den 1 december 2006

Av Malin - 1 december 2006 12:19

Var på bio med Daniel, Lisa och Johan igår. Vi såg på Borat, hysteriskt kul var det :) Efter bion blev det en öl och mat på Uplands. Naajs. Sedan hem och sova hos Daniel för att sedan stiga upp halv 7 för att gå på den sista dagen på min praktik. Nu är jag hemkommen och det ska bli så skönt att komma tillbaka till ILU på måndag istället för att gå till praktiken.. Nu har jag bara VFU-journalen kvar att skriva men den är soft.Ikväll blir det en lugn kväll. Malin ville att jag och Sofie skulle komma till Almunge och se på Idolfinalen med norrlandsgänget. Men jag hoppar nog det, middag med korridoren ikväll istället och sen blir det nog att ligga i soffan med Sofie och Sofia. Sofia har varit på kryssning till Åland och kommer tillbaka idag. Det ska bli kul att få höra lite smaskiga detaljer, OM det nu finns några, jag tvivlar på det. Mer smaskiga detaljer till folket!Jag fick mitt första julkort idag. Det var min lillasyster som skickade, väldigt tidigt för ett julkort men desto mer överraskad blev jag. Kortet var rosa med glittrande paljetter, två hästar och med en vit fjäder på. Hmm, tack Sofia, ett sådant julkort har jag aldrig fått förut :)Nu ska här lagas lunch! Åh så skönt det är att vara hemma vid den här tiden!Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards