Alla inlägg den 25 december 2006

Av Malin - 25 december 2006 12:10

Jag undrar hur mycket choklad jag har ätit under de här juliga dagarna. Ahh, jag vill nog inte veta förresten.Julafton var grymt mysig! Jag och min syster började som vanligt med att ha en liten julklappsöppning bara för oss två på morgonen. Det är en fin jultradition vi har. Sedan flöt dagen på, farboror Dan kom på besök, vi åt jullunch, sedan Kalle Anka och efter det började vi fixa med julmaten. Brorsan är kock så då överlät vi mycket av arbetet till honom. Tre minuter innan gästerna anlände råkade David, på något sätt, tappa glasformen med någon äggsmet i på golvet. Tusen bitar av glas hamnade i hela köket och en härlig smet av ägg, mjölk och mjöl var som en stor pöl på köksgolvet. Jag fick snabbt rycka in och torka upp smeten. Till följd av detta har jag nu flera röda prickar av småglas på mina fossingar. I övrigt var kvällen väldigt mysig och den avslutades med en långt telefonsamtal med Daniel, riktigt mysigt.

Ovido - Quiz & Flashcards