Alla inlägg den 16 december 2006

Av Malin - 16 december 2006 12:55

Igårkväll var det tänkt att vi i korridoren skulle laga en julmiddag. Men nejdå, ingen orkade och killarna snackade om pizza. Nej, sa jag och Sofia, vänligt men bestämt. Istället kom vi på idén med att gå ut på nation istället. Det blev lite förfestande först i korridoren. (Oh, det finns verkligen god och vidrig öl har jag märkt) Sedan gick vi till stan och till ÖG. Det var riktigt trevligt, fast om jag äter mer nachotallrikar innan jul så.. Ahh, så vet jag inte vad jag gör.. Sofia bjöd mig, så sött. Det blev en rätt tidig kväll ändå eftersom de flesta skulle plugga dagen efter. På vägen hem försökte Pierre skrämma mig när vi gick genom kyrkogården, bättre försök nästa gång! När vi väl var hemma lagade Erik pannkakor som vi alla åt, mycket mumsigt. Sedan gick jag över till Sofia för att kolla på film. Jag var jättetrött och somnade i hennes säng. Tur att jag inte har långt hem till min egen.Imorse tog jag en lång och skön sovmorgon. Nu är det dags att plugga så får vi se vad som händer till kvällen.Kramar!-----------------------------------------------------------Ikväll ska jag till Victor i Almunge med Malin och Kristoffer och äta.. ja.. just det.. TACOS! Haha, och jag kan inte vara oartig och tacka nej.Saknar dig Söt.

Ovido - Quiz & Flashcards