Alla inlägg den 4 december 2006

Av Malin - 4 december 2006 22:43

Tillbaka på ILU idag! Älskade ILU! Visst var praktiken kul men det är så skönt att vara tillbaka. Jag ska berätta varför.Började 8 med att sitta och prata skit med Malin, sedan kom läraren igång och vi satte oss i smågrupper i fiket för att diskutera om vår praktik i två timmar. Sedan tillbaka till klassrummet för en halvtimmas helklassdiskussion. Soft. Efter det bar det iväg till stan med Malin och Sofie. Malin har en bebis i magen och skulle till mödravårdcentralen medan jag och Sofie var shoppingsugna. Klockan var tolv. Strosade runt på stan och hade det allmänt trevligt. Gick sedan till Daniel för en snabbvisit i hans tentaplugg. Så mysigt hade vi det. Söt, du är så underbar. Sedan hem igen vid fyra för att tvätta kläder. Massa kläder. Jag och Sofie var klara med tvätten vid halv nio. Sedan lagade jag en, faktiskt, jättegod ugnsrätt med kyckling och ris. Mums. Efter maten blev vi bjudna på Staffans urgoda nybakta sockerkaka. Ännu mera mums. Så här sitter jag nu, jättemätt och glad för en så bra dag. Tänk så mycket man får gjort när man går på ILU.. Ahhh, underbart är det. Imorgon ska jag upp kvart över sju för att se på julkalendern. Jaja, jag har fortfarande ett litet barn i mig, men det ska bli så mysigt att gå upp i morgonrock och sitta framför tven med Sofie och några andra korridorare för att se julkalandern. Hehe..Puss och kramar till er!

Ovido - Quiz & Flashcards